neděle 2. října 2011

přesně před měsícem jsem byla na jarmarku na Dobříši





vedle mně seděla /žasná a milá Jana Veselá (Atelier stříbra)



Peekaboo z Nového Knína



pralinky jak pro Hercula Poirota



Jana Veselá (Látky v síti)



Raffaela - moc příjemná, škoda, že jsem neměla čas si přivonět k jejím voňavkám



Alena z Nového Knína, vzadu Eva Evvo



kovářství Kočí

Musím popsat průběh jarmarku, protože to mně vystihuje.
Byla jsem z toho nervozní - prvně na jarmarku. Musela jsem zabezpečit jídlem rodinu, tak jsem den předem udělala řízky a kynuté švestkové koláče a buchty. Začala jsem to dělat asi v osm večer a nějak mi nedošlo, že než to všechno vykyne a upeče se, bude po půlnoci. Pak jsem dlouho nemohla usnout... Ráno v 6. 30 jako obvykle zvonil budík, tak jsem vstala udělala kafe a snídani, hygienu a probudila Pepu, at jde do školy. Ještě jsem mu vynadala, že nevstává a on mi řekl, ty si se pomátla, koukni se z okna a na všechny hodiny v bytě. Hm - ono bylo 4.15 , pomátl se mi budík. Na druhý den jarmarku jsem se domluvila s jednou paní, že pojedem spolu z Knína. Takže Vašek mě odvezl do Knína (asi 6 km od nás) Já tam čekala a vzpomněla jsem si že jsem doma zapomněla termosku s kafem a svačinu. Tak jsem si šla koupit kolu. Pak jsem si říkala, že jdu nějak nalehko, no, zapomněla jsem v autě krabici s věcma na prodej. Tak jel V. do Knína podruhý. Když jsem se potom na jarmarku chtěla napít koly, vyšumněla skoro celá na mně, na svetr té paní co mně vezla a na paní, co seděla vedlemně. FoTák jsem si vzít sebou nezapomněla, akorát že baterka zůstala doma ...

Žádné komentáře: